غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندانها امروز، امروز به صورت سرزده با حضور در دو مرکز نگهداری زندانیان، ضمن دیدار با کارکنان متعهد این دو مرکز اصلاحی و تربیتی، از تلاش و خدمات آنان در روزهای جنگ تحمیلی تروریستهای آمریکایی-صهیونی علیه کشورمان تقدیر کرد.
گفتنی است در روزهای جاری و با وجود حملات دشمن به شهرهای کشور، مدیران و کارکنان زندانهای سراسر کشور، مشغول خدمترسانی به مددجویان و حفظ آرامش این مراکز هستند.




نظر شما